1. Головна
  2. Медіа-аналітика
  3. Про латвійські жарти “95 кварталу”: які медіа-холдинги підливали масла у вогонь

Про латвійські жарти “95 кварталу”: які медіа-холдинги підливали масла у вогонь

11 вересня український медіа-простір сколихнула нова тема – обговорення жартів «95 кварталу» та Володимира Зеленського на фестивалі “Made in Ukraina” у Латвії. Сам фестиваль відбувся у липні, але хвиля обговорення в Україні піднялася тільки зараз, після показу запису виступу на українському телебаченні. Тим, хто засуджує цей виступ, особливо не сподобався жарт кварталівців, де Україну порівняли з повією.

У ЗМІ і соцмережах висловлюються радикально протилежні думки з цього приводу.  За допомогою системи Semantrum  проаналізували, які ЗМІ брали участь в розкручуванні цієї теми і як українські медіа-холдинги розділилися за тональностю висвітлення даної теми.

Аналізувалися телесюжети, згадки на радіо, у друкованій пресі та публікації Інтернет-ЗМІ за період 11-14 вересня. Всього було зібрано 807 публікацій у різних ЗМІ, з них детально проаналізовані повідомлення медіа-ресурсів, що входять до медіа-холдингів.

Контент-аналіз виявив, що найбільше уваги цій темі приділили медіа-ресурси холдингів РБК-Україна (Йосип Пінтус), 1+1 Media (Ігор Коломойський), сайт 24 телеканалу (сім’я Андрія Садового) і холдингу «Вести Україна». Практично проігнорували тему на ресурсах холдингів Медіа група Україна (Рінат Ахметов), Media International Group (Вадим Рабинович). StarLight Media Віктора Пінчука згадав про цю тему на телеканалі ICTV, але з яскраво вираженою негативною подачею.

(звіт нижче інтерактивний)

Semantrum склав рейтинг лояльності медіа-холдингів у висвітлення теми жартів “95 кварталу”. У розрахунку лояльності використовуються публікації як позитивні, так і негативні. Найбільш лояльними виявилися сайт «24 телеканалу» (сім’я Андрія Садового), ресурси холдингів 1+1 Media (Ігор Коломойський) і «Вести Україна». У них не виявлено жодної публікації або повідомлення з негативною тональністю. Особливо активно «лив позитив» холдинг Ігоря Коломойського, який підключив до висвітлення цієї теми не тільки сайти, але і телеканал «1+1».

Лідером нелояльності у подачі інформації про жарти «95 кварталу» виявився медіа-холдинг «держава Україна». Хоча у висвітлення цієї теми і не був задіяний державний телеканал, проте виключно негативні повідомлення на сайті державного інформагентства «Укрінформ» з даної теми зробили «держава Україна» лідером рейтингу “нелояльності” серед медіа-холдингів.

Медіа-рейтинг складено за допомогою системи Semantrum. У моніторингу беруть участь українські телеканали, радіо, центральні та регіональні друковані видання і Інтернет-ЗМІ.

Menu